سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان پس از شکست در بعد نظامی به جنگ نظامی روی آورده اند، لذا ما باید با استفاده از فرهنگ ایرانی اسلامی خویش در مقابل این هجمه ها ایستادگی کنیم که در این بین باید گفت صداوسیما خط اول مبارزه فرهنگی با دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، شامگاه چهارشنبه به مناسبت روز رسانه ملی از صداوسیمای مرکز استان کردستان بازدید به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این بازدید اظهار کرد: امروز تقویت رسانه ها یکی از کارهای مهم دولت هاست، زیرا مردم به صورت مستقیم با رسانه در ارتباط هستند و بین این دو رابطه تعاملی وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: دشمنان پس از شکست در بعد نظامی به جنگ فرهنگی روی آورده اند، لذا ما باید با استفاده از فرهنگ ایرانی اسلامی خویش در مقابل این هجمه ها ایستادگی کنیم که در این بین باید گفت صداوسیما خط اول مبارزه فرهنگی با دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وضعیت کمّی و کیفی شبکه استانی کردستان مطلوب و قابل قبول است، ولی بازهم جای کار در این شبکه وجود دارد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از کارهای مهمی که صداوسیمای مرکز کردستان باید آن را مدنظر داشته باشد، جلب اعتماد بیشتر مردم به این رسانه است که برای رسیدن به این هدف نیازمند استفاده از ظرفیت موجود نخبگان و فعالان فرهنگی این استان هستیم.

در ادامه این دیدار، جعفر عبدالملکی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان نیز اظهار داشت: رسانه های بی شمار دشمنان و شبکه های ماهواره ای به صورت مستقیم بنیان خانواده ایرانی را هدف حملات خود قرار داده اند، لذا ما وظیفه داریم با برنامه ریزی های تخصصی و دقیق در مقابل این جنگ فرهنگی بایستیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان در ادامه سخنان خود گفت: صدا و سیمای مرکز استان کردستان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان از تمام ظرفیت های فرهنگی، فکری، علمی و.... برای خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمنان و نیز توسعه در استان کردستان استفاده خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha